FAQ

Elke week gaan 37 winnaars aan de haal met LOOPs, waarmee je bij Brussels Airlines een vlucht kan boeken. De LOOPs zijn goed voor een korting ter waarde van 100, 50 of 20 euro op je volgende vlucht met Brussels Airlines. Neem je 10 keer in 1 kalendermaand deel aan de wedstrijd (je hoeft niet te winnen)? Dan maak je kans op de grote maandelijkse prijs: LOOPs ter waarde van 250 euro én een gele kofferset.

Wil je een nieuwe gsm, game of auto? Hmmm... Dan zul je nog even moeten wachten tot kerst. Oh, en onthoud: je kan je LOOPs enkel gebruiken om een vlucht met Brussels Airlines te boeken. Alle overige kosten van je reis (verblijf, activiteiten, eten en drinken) zijn niet inbegrepen.

Elke maandag ontvangen alle winnaars een mailtje met een vouchercode. Deze code kan je op je LOOP-account bij Brussels Airlines (nog geen account? maak er snel eentje aan) ingeven om zo de gewonnen LOOPs te verzilveren, waarna je meteen een vlucht met Brussels Airlines kan boeken. Het aantal verzamelde  LOOPs  kan je onmiddellijk gebruiken voor een korting op je volgende vlucht met Brussels Airlines.

De wedstrijd loopt tot en met 08/12/19. Onthoud dat we elke week 37 winnaars gelukkig maken!

Tijdens de campagneperiode vind je op alle deelnemende producten van Lipton Ice Tea een code waarmee je 1 keer kan deelnemen. Let erop dat de verpakking ‘Fly with Lipton and LOOP by Brussels Airlines’ vermeldt. Vul de code in, beantwoord de wedstrijd- en schiftingsvraag en voilà!

LOOP is het getrouwheidsprogramma van Brussels Airlines. Als je vliegt, verdien je LOOPs, die je nadien onmiddellijk kan gebruiken voor een korting op een nieuwe vlucht: 1 LOOP is 0,01 euro waard. Maar ook Lipton Ice Tea deelt LOOPs uit! Doe mee, win en vlieg met Brussels Airlines naar waar je maar wil.

Zo lang er plaatsen beschikbaar zijn, kan je je LOOPs gebruiken om je volgende Brussels Airlines vlucht met een korting te boeken. Maar denk eraan dat de zomermaanden populair zijn (wie wil er nu niét naar de zon?), dus speel het slim: heb je gewonnen, hou de vluchtprijzen dan in de gaten en boek ruim op voorhand. Hoe vroeger je boekt, hoe lager het prijskaartje!

Reizen is belangrijk in het leven van onze millennial fans. Het is hun passie; ze zijn enthousiast om deze boeiende wereld te verkennen. Ons motto “Everything is better when together” betekent dat Lipton Ice Tea het zo belangrijk vindt dat millennials betrokken zijn, dat wij betekenisvolle en leuke connecties ook actief aanmoedigen. Samen met vrienden reizen, is zo’n fantastische ervaring die wij hen willen aanbieden.

Als een verantwoorde luchtvaartmaatschappij werkt Brussels Airlines aanhoudend aan het verminderen van haar CO2-uitstoot. De luchtvaartmaatschappij verbetert haar operationele efficiëntie en investeert in de verdere vermindering van haar ecologische voetafdruk.

Onder het motto “Reduce, Recycle, Refresh” werken we bij Lipton Ice Tea elke dag aan duurzaamheid. We zetten ons zowel in op reductie van verpakkingsmateriaal en grondstoffen, als op het verminderen van suikers in al onze frisdranken zodat deze nog beter passen in een verantwoordelijke levensstijl.

Recycleren is een belangrijk onderdeel van onze verpakkingsduurzaamheid. Onze grootste ambitie gaat verder dan makkelijk recycleerbare plastic flessen en 100% recycleerbare aluminium blikjes. Wij willen duurzaamheid aan het begin van de productielijn aanpakken.

In 2019 starten we voor het eerst met het gebruik van gerecycleerd materiaal. In de zomermaanden zal je op de festivals van een verfrissende Lipton Ice Tea kunnen genieten uit een duurzame plastic festivalfles die uit 100% gerecycleerd materiaal gemaakt is. Maar onze inzet stopt niet na het festivalseizoen: onze ambitie is om binnenkort al onze flesjes te produceren van gerecycleerd plastic.

Check-in-problemen? Of zit je met een andere vraag waar je het antwoord niet meteen op vindt? Stuur ons een PM op Facebook en we helpen je snel verder.

Terug naar de vertrekhal